דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני תצוגה לתערוכות 

מאת    [ 02/07/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1726 פעמים ]

בעל עסק המעוניין להציג את המוצרים או השירותים שלו בתערוכה חייב לבדוק היטב אלו מתקני תצוגה לתערוכות ישנם ומהם החדישים ביותר, שכן במסגרת תערוכה יש זמן מאוד קצר שבו ניתן להיחשף לכמות עצומה של אנשים, אך באם הדוכן אינו אטרקטיבי מספיק לא תהיה בו כל תועלת לעסק.

ישנם מתקני תצוגה לתערוכות מתנפחים, מתקפלים ואף מעוצבים, כאשר יש חברות הפונות אל מעצבי תצוגות לתערוכות ומבקשות כי יעצב עבורם את הדוכן באופן הטוב ביותר ושיוביל לכדי תוצאות מידיות. לעתים עדיף להשקיע בדוכן מעוצב מאשר להקים לבד שכן, באם הדוכן מוצלח יהיו לעסק רווחים מעולים.

יש לבחון את רמת העמידות של מתקני התצוגה לתערוכות, לא למהר ולבחור תצוגה, שכן אף בית עסק לא רוצה לגלות שתוך כדי התערוכה כל הדוכן מתפרק ואין כל דרך להמשיך ולתפעולו בצורה חלקית ולכן כדאי תמיד להיות ערוכים לאפשרות הזו וליצור תכנית גיבוי אשר ניתן יהיה בעת הצורך להפעילה ולא להיות חסרי אונים.

עלות התצוגה לתערוכות

המחירים של אביזרים לתערוכות הם שונים וקשה לבחור את הדוכן שיועיל בצורה מיטבית ולכן כדאי דרך האינטרנט לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות והרבות בתחום זה, וכך לבחור את החברה שמציעה לכם את תצוגת התערוכות הכי מושקעת ובמחיר נוח במיוחד.

העלות של הקמת דוכן בתערוכה היא מאוד גבוהה ואם יש צורך גם לעצבו יתכן ובמקרים מסוימים הדרך השיווקית הזו אינה כלכלית לבית העסק ולכן יש טרם הקמת דוכן לבדוק את העלויות הכרוכות בכך ולא למהר ולקחת חלק בתערוכה רק משום שפנו אליכם בהצעה אטרקטיבית במיוחד.

אנשי השיווק בדוכן

דוכן בתערוכה צריך להשיג תוצאות מהירות ומידיות ולכן יש לגייס לעבודה בו אנשי שיווק שיש להם ניסיון במכירה בפורמט הזה, כמו גם ניתן לקחת דוגמנית ידועה אשר תהווה מוקד לתשומת לב הלקוחות המגיעים לתערוכה, אך עם זאת יש לוודא כי המראה של הדוגמנית לא פוגע במטרות של בית העסק.

ככל שאנשי השיווק בדוכן יותר דינמיים כך לדוכן יש יותר סיכויי הצלחה, שכן האנשים הבאים לתערוכה מתבלבלים מעודף המידע המוצג בפניהם וצריך למרות זאת להוות גורם משיכה לדוכן בצורה אדיבה ולא אגרסיבית, שכן לעיתים מופעל על האנשים עודף לחץ והם במקום להישאר ולשמוע עוברים לדוכן המציג מוצרים דומים וכך נהרס גם הפוטנציאל של הרווח מהדוכן ולעתים אף המוניטין של החברה בקרב שאר בעלי העסקים האחרים והלקוחות.

תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב